INTRAPODNIKANIE

Takmer každý mal aspoň raz v živote nápad na nový produkt, nové podnikanie alebo videl na trhu príležitosť. Nanešťastie, len málo ľudí sa rozhodne túto príležitosť využiť, pretože nie sú pripravení vziať na seba riziko, ktoré je na rozbehnutie nového podnikania potrebné. Kým mnohí snívajú o príjmoch, ktoré od podnikania očakávajú, len málo ľudí je pripravených vziať na seba riziko, ktoré je potrebné, aby uspeli ako podnikatelia. To je dôvod, prečo by sa väčšina ľudí mala stať intrapodnikateľmi.

Intrapodnikateľ využíva príležitosti, ktoré existujú na trhu, pod záštitou uznávanej spoločnosti, preto sa používa termín „intra-podnikateľ“. Hoci potenciálne príjmy sú menšie, ako keď začnete svoje vlastné podnikanie, výrazne sa znižuje riziko, takže predpoklady na úspech sa dramaticky zvyšujú. Je to kompromis, ktorý intrapodnikateľ rád urobí. Intrapodnikatelia získajú slobodu tým, že vlastnia svoje vlastné podnikanie, ale zároveň chcú aj bezpečnosť osvedčeného podnikania, ktoré existuje v rámci veľkej korporátnej podpornej organizácie. Intrapodnikatelia tvoria veľkú väčšinu tých, ktorí hľadajú príležitosti na podnikanie. V podstate tu opisujeme druh nízko nákladového franšízingu. Franšízing, ktorý môže vykonávať ktokoľvek, v ktorom má každý dobrú príležitosť zarobiť si peniaze v závislosti od vynaloženého času a úsilia. A to je ľudový franšízing.

Podľa US Commerce Commission 80% nových podnikaní skončí po piatich rokoch a z toho 40% skončí už počas prvého roka. To znamená, že najmenej 50% všetkých podnikaní skončí, z akéhokoľvek dôvodu, každý rok. Tí, ktorí si želajú mať svoje vlastné podnikanie, by nikdy nemali podhodnotiť, akú cenu by mal neúspech ich podnikania. Porovnajte si to s odvetvím franšízy, kde podľa informácií od jednotlivých združení ročné skončí menej ako 10% podnikaní a napríklad krajiny ako Veľká Británia a Austrália hlásia percentá, ktoré sú blízko číslu 50 ročne. Franšíza má viac ako 500% vyššiu úspešnosť ako iné formy podnikania. A to všetko vďaka ziskom zo zákazníkov a školeniam zameraným na spôsobilosť.

Ak nemáte žiadne skúsenosti v sieťovom marketingu , nebudete poznať úžasný koncept podpory, ktorý robí toto podnikanie pre nových intrapodnikateľov 10 – krát lepším ako je franšíza. Volá sa systém vyšších línií. V sieťovom marketingu sú noví ľudia školení (trénovaní) úspešnými vedúcimi (z vyšších línií) a tí sú zasa platení províziami z vášho predaja. Preto majú vaši školitelia najlepšie skúsenosti a finančnú motiváciu vám pomôcť.